piątek, 10 czerwca 2011

tag - autoprezentacja i nowy blog wyzwaniowy!

Witajcie Kochani! Dzisiaj wyjątkowy dzień!

po pierwsze od dzisiaj rusza blog wyzwaniowy scrapki.pl
po drugie, mam przyjemność ogłosić pierwsze wyzwanie :)

temat: tag - autoprezentacja


skąd ten pomysł?
pomyślałam sobie... nowe miejsce, nowy desigteam, to może poznamy się lepiej ;)
a cóż może być lepszego od pokazania co nam w duszy gra, jak autoprezentacja(?)
mam nadzieję, że i Wam spodoba się ten pomysł :)
Dziewczyny stworzyły przepiękne prace! zresztą oceńcie sami :)
Ankan
Guriana
Madzioza i
Magda(i)Lena

oprócz tego, że można się twórczo "wyżyć" to jeszcze Tusia rozdaje nagrody!
po więcej informacji zapraszam tutaj!
i życzę udanej zabawy :)

bez zbędnych słów, z drżeniem w rękach publikuję ten post i wyniki mojej pracy ;)





i kilka zbliżeń (pogoda zza oknem wyjątkowo dopisała ;)









do wykonania użyłam dwóch kolekcji 7gypsies - lille i conservatory, a także z kolekcji My Mind`s Eye lost&found - Love Beautiful, ponadto nie mogło obyć się bez distress`a (vintage photo), glossy accents i crackle accents :) z tym ostatnim wiąże się moja mała przygoda podczas pracy nad tagiem - mianowicie, wpadłam na genialny pomysł, żeby przyspieszyć jego schnięcie użyłam nagrzewnicy! efekt, jak dla mnie tragiczny :/ ale jak to mówią: człowiek uczy się najlepiej na błędach :) edit: musiałam wyszukać inną ptaszynę i na nową rozpocząć zabawę z crackle a potem cierpliwie czekać, aż uzyskam pożądany efekt :)

pozdrawiam cieplutko :*
i jeszcze raz zapraszam na wyzwanie :)

16 komentarzy:

  1. Wspaniały temat wyzwania i cudna praca. Dzięki, że mogę scrapować razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie kolorowy ten Twój ptak :) świetna praca i super pomysł z blogiem wyzwaniowym, lecę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie przepiękny Twój tag. Bogactwo dodatków wprawiło mnie w oszołomienie... Cudo! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak dobrze wyglada po uzyciu nagrzewnicy, u mnie wszystko babelkuje ;))) Swietny tag!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, shabby, ale z dodatkiem koloru, romantyczny i po prostu prawdziwa uczta dla oczu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, świetny jest! Tyle detali na tak małej powierzchni, a efekt znakomity. Ptaszek ma cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :* cieszę się, że podoba się Wam i tag i wyzwanie :) z niecierpliwością czekam na Wasze interpretacje!

    Madziu (Polakow)- u mnie też były bąbelki, dlatego też musiałam szukać nowego ptaszka i na nowo poddawać go pod działanie crackle... i cierpliwie czekać na efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło wspaniale !!!
    Cudownie się zaprezentowałaś !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały tag...taki magiczny! Bardzo lubię Twój styl:)
    Może również skuszę się na zabawę z Wami:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie tagi. Genialny ten ptasiorek.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna kompozycja no i ten ptaszek... skradł moje serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za wizytę u mnie.
    Twój tag jest PRZEPIĘKNY!I też o lataniu:) Mam się od Kogo uczyć:)

    pozdrawiam ciepło,Michasia

    OdpowiedzUsuń
  13. ABSOLUTNIE ZACHWYCAJĄCY!!! Chłonę każdy szczegół - mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obłędne prace!!!! Ja już u Ciebie wcześniej bywałam i pozostawiałam ślady - przy okazji zakładek - dostaję przy Twoich ślinotoku :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!