czwartek, 17 lutego 2011

Małe jest piękne... czyli wiosno! na co czekasz?

W ramach wyzwania na blogu Craft Artwork (miłośniczek małych form :)
do słów piosenki " coś mi mówi, że ta zima kiedyś musi minąć"
powstał taki z dość buńczucznym hasłem, ATeCiak :)



Wykorzystałam w nim genialny papier Graphic45 steampunk debutante ze scrapcomu :)

P.S. o projekcie, o którym wspominałam we wcześniejszym poście będę mogła powiedzieć na początku przyszłego tygodnia

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad po sobie :*

5 komentarzy:

  1. fantastycza praca
    świetne połączenie kolorów i cudowna ta przeciągająca się pani:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały !!!!!
    BAAAArdzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowy Ptaku, czy Ty aby nie masz grzesznych skojarzeń z wiosną, hi hi ? :)
    Świetne ATC! Rozkoszne ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie - rozkoszne, tego słowa mi brakowało jak zaczęłam pisać komentarz :) cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!