wtorek, 17 sierpnia 2010

Kapelusz zawsze zdejmuję ostatni ATC

Więcej informacji tutaj :)

nie ukrywam, że mam teraz wielki problem znaleźć czas na realizację wyzwań. przyczyna jest dość prozaiczna - mój sześcioletni bratanek postanowił pierwszy raz przyjechać do mnie na wakacje :) w związku z czym, większość czasu (choć mam wrażenie, że non stop) absorbuje moją uwagę :)
Póki co, zrobiłam dzisiaj ekspresowego ATeCiaka... i nie ukrywam, że nie jestem zachwycona końcowym efektem. Chętnie wrócę do tego tematu... później :)

Korzystałam z papieru zakupionego jakiś czas temu na Allegro,
kwiatki, tusze i ćwiek oczywiście ze scrapcomu :)

1 komentarz:

  1. Fajny :) Ja nie wiedziałabym skąd wziąć kapelusz :)
    A co do bratanka to cię całkowicie rozumiem, mój 2latek jest taki sam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!