sobota, 17 kwietnia 2010

ATeCiaki

Wczoraj wieczorkiem udało mi się spotkać ze scrapującymi dziewczynami z Jastrzębia (Agni, Arine, Gocha, HandMania i Nowalinka) Mimo tego, że byłam "nowa" od razu poczułam się tak, jakbyśmy się znały od lat! Cieplutko atmosfera, możliwość obmacania cudeniek od Nowalinki i odkupienia kilku "przydasi"... Skusiłam się na stemple Fiskars`a NOTEWORTHY (mam nadzieję, że niedługo będę miała okazję się nimi pobawić :) Czas zleciał naprawdę szybciutko :( Żałuję, że nie mogłam zostać do końca... ale liczę na to, że już niedługo uda nam się ponownie zobaczyć :)
Z okazji spotkania postanowiłam zrobić coś na pamiątkę dla dziewczyn. Mój wybór padł na ATeciaki - pomyślałam.... małe, więc może znajdzie się jakiś kącik dla nich.


Life is better with a cap of tea and a good friend

2 komentarze:

  1. No ba, ja mam swoją szósteczke, dziękuję bardzo, Ateciaki cudne :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ateciak odlotowy!!!Dziękuję bardzo, miło było Cię poznać :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo.
I really appreciate your kind words!